Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sven en Gerard bij elkaar blijven?

  • Arjen

    Ik ben er nog steeds niet uit: is het nou verstandig van Sven en Gerard om bij elkaar te blijven? Ik denk dat Sven Gerard nooit meer echt zal vertrouwen na deze gigantische fout……

  • bianca

    ik denk dat het wel goed is dat ze bij elkaar blijven. dit had iedereen kunnen overkomen. alleen komt het op een klote moment. ze zullen het zelf heus wel uit gepraat hebben, en hun beslissing is de beste

  • m comas

    weet je waar ik mee zit,dat mensen overal mee bemoeien wat hun totaal niks aan gaat ,dat bepaald Sven zelf wel,mensen bemoei nu nergens mee,en ga je eigen leven lijden.

  • mercedes

    beste m comas

    volgens mij bemoeit arjen zich nergens mee en vraagt andere mensen gewoon om hun mening? blijkbaar vindt jij het heel belangrijk om jou mening ook te geven….

    ontopic?

    sven heeft wel voor hetere vuren gestaan en hij en gerard hebben hoge pieken gehad dus dit zullen ze ook wel samen door komen.. what doesnt kills you make,s you stronger :)

    groetjes een friezin….

  • sanny

    Ja, ze kennen elkaar te goed om te wisselen. En een goeie vriendschap kan wel een dreun hebben hoor dus ze zijn verstandig en volwassen bezig!

  • Karin

    Ja, waarom niet??

    Al heel veel meegemaakt samen, veel gewonnen.

    Wij worden toch ook niet ontslagen na 1 fout op het werk?? (Tenminste, mag ik aannemen…)

  • fennie

    Ik vind dat ze samen verder moeten gaan.

  • mart

    Ik persoonlijk vind het alleen maar verstandig dat ze bij elkaar blijven, Die twee zijn aan elkaar gewaagd en zullen er samen in de toekomst wel komen LET MAAR OP.

  • Tonny Zwart

    Men heeft een verstandig en volwassen gesprek gevoerd

    waarna besloten is de samenwerking te continueren.

    Gebeurd is gebeurd en Kramer zei dat men dit nu moest afsluiten.

    En vooruit moest kijken.

    Ik kan me daar ook helemaal in vinden.

    Goed kunnen winnen kunnen we allemaal.

    Maar goed kunnen verliezen is niet iedereen gegeven.

    En dat maakt van Kramer een grootste kampioen.

    Ook zonder dat goud dat hij door de fout van een coach

    door zijn handen zag glippen.

  • demi v benthem

    Ja tuurlijk, sven reed hartstikke goed!(L)

    Het was gewoon een foutje, dat heb je zelf ook wel eens!