Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sven en Gerard bij elkaar blijven?

  • Elles van dijk

    ja hoor vindt ik wel, sven en gerard horen bij elkaar, iedereen maakt wel eens fouten.maar oke was wel een dure fout, maar van fouten kun je leren.

    groetjes Elles,,..

  • koesie

    zeker weten!

    ze hebben zoveel bereikt samen…helaas nu ook een dieptepunt, maar samen zijn ze sterk…hun band is sterk genoeg.

    Dat hebben ze immers zelf gezegd dus dat mag je toch geloven:-)

    Sven en Gerard horen bij elkaar.

    Ook zij zijn maar mens hoor….mensen maken nu eenmaal wel eens fouten, ik denk niet dat deze fout nog eens zal gebeuren;-)

    En nu maar duimen dat die gouden plak er vanavond gaat komen

    fijne avond all!

  • Wilma

    Zeker weten bij elkaar blijven!!!

    Heel erg dat juist op dát moment een fout roet in het eten gooide, natuurlijk…..

    Maar deze fout was er geen door laksheid maar door het helemaal perfect te willen doen…..vóór Sven….

    en ook Gerard Kemkers heeft al die jaren geïnvesteerd in al die geweldige dingen die Sven heeft laten zien!!

    Hij zou Sven ook niet afdanken als die door de spanning gevallen was/op blokje was gaan staan/verkeerd gewisseld had en toch was hij dan de coach geweest die minder gouden medaille's met zijn ploeg hadf gewonnen dan mogelijk was geweest….

    Deze mannen horen sportief gezien gewoon bij elkaar als…..als ijs en schaatsen ;-)

  • Lineke

    Arjen,

    waarom niet?

    Gerard Kemkers is ook een mens!

    iedereen kan een fout maken.

    er lag zon druk op Gerard en Sven.

    dat is gewoon te veel geweest.

    en vind hem persoonlijk een hele goede coach!!!

    dus laat hen mooi bij elkaar dan ga je als volwassen personen met elkaar om.

    en laat je zien dat je in goede en slechte tijden er voor elkaar bent!

    daarvoor ben je een team.

    en krijg je respect voor elkaar.

    en ben je echte sporte mensen in mijn ogen.

    en de nederlanders denken dat ze alles moeten kunnen winnen met schaatsen.

    ging dus anders….

    Lineke

  • Janet Planet

    Jahoor zeker! Typisch Hollandse mentaliteit…het gaat jaren goed en dan geen commentaar..een foutje en je hangt? No way…klasse ook hoe zij er samen mee omgaan. Anders was het echt een mediahype gaan worden. Is denk ik ook de verdienste van Henk Gemser. grtz JP

  • Maurits

    Fout maakt ieder mens. Gelukkig wel anders was er niks aan geweest. Sven weet er alles van.